Istotą efektywnej działalności marketingowej jest jej spójność, całościowość, synergia i
planowanie. Istnieją niezliczone przykłady działań
marketingowych, stanowiących pojedyncze akcje, nie koordynowane i nie wiązane z sobą w szersze
działania. Powszechnym błędem są działania
niesymetryczne, prowadzone na różnych płaszczyznach (np. dyskontynuowana kampania zasięgowa, po
której bez żadnego sensu pojawia się seria
eventów, a następnie mini-akcja PR, w dodatku dla różnych kategorii produktowych). Takie przykłady
można mnożyć w nieskończoność, ku zgrozie
płatników budżetów na marketing i PR. W naszej ofercie odpowiedzieliśmy na to wyzwanie, oferując
firmom kompleksową obsługę w obszarze
planowania i prowadzenia działań zintegrowanych. I wiecie, co? To znakomicie działa, a nasi klienci
chwalą sobie praktyczne, konkretne korzyści
takiego działania.
Zainteresowanych zapraszam do
kontaktu na bezpośredni adres mailowy